CUMULUS to Polska marka, która odnosi coraz większe sukcesy na rynku zagranicznym, w związku z czym nadszedł czas na aktualizację jej wizerunku. Aby jednak można było zobaczyć efekt wizualny, najpierw trzeba przeprowadzić prace u podstaw dookreślając i definiując jej osobowość, wartości i emocje, które pozwolą firmie w spójny sposób rozwijać się na wielu płaszczyznach.
Agencja strategiczno – kreatywna BE7 przeprowadzi swojego klienta, przez cały proces rebrandingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Prace jeszcze w toku. Ich efekty będzie można zobaczyć niedługo.