Gabriela Borecka współpracowała z K2 Internet oraz jako freelancer realizowała projekty dla agencji Concept House i Adcom.
Pracowała m.in. dla takich marek jak: IKEA, Velvet Care, Fox Polska, Salve Medica oraz dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Gabriela z jest z wykształcenia pedagogiem, coachem i pracownikiem socjalnym. Jest humanistką totalną – współpracuje i wspiera organizacje pozarządowe, uwielbia sztukę i filozofię, interesują ją ludzie oraz zjawiska społeczne, ale ponad wszystko kocha muzykę, podróże i zwierzęta.
Na co dzień matkuje dwóm kundelkom – Arcanie i Lecter, ale gdyby mogła, przygarnęłaby wszystkie psy świata.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024