Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cinema City International laureatem konkursu Złota Strona Emitenta

Cinema City International, największy operator kin w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, w tym największa sieć kin w Polsce, otrzymała tegoroczną nagrodę konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.
O autorze
0 min czytania 2013-06-18

Witryna internetowa dedykowana relacjom inwestorskim została uznana za najlepszą w kategorii spółek zagranicznych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nie jest to pierwsza nagroda zdobyta przez Cinema City w tym konkursie. Trzy lata temu spółka została doceniona przez jury 4. edycji ZSE.

Za stworzenie obu wyróżnionych wersji serwisu relacji inwestorskich spółki Cinema City odpowiedzialna była agencja interaktywna Autentika.

Złota Strona Emitenta to organizowany (od 2007 roku) konkurs przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, którego celem jest wyłonienie najlepszej strony internetowej spółki giełdowej notowanej na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych oraz New Connect. Witryny inwestorskie spółek są sprawdzane pod kątem komunikacji z inwestorem, zawartości informacyjnej czy ich użyteczności.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj