Decyzja o nawiązaniu współpracy dotyczy kilku rynków europejskich, w tym m.in. Polski, Włoch i Francji. Bliższe szczegóły na temat konkursu nie zostały podane.
Formalne rozpoczęcie współpracy marki Whirlpool z Initiative nastąpi w I kwartale br.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka Whirlpool należy do międzynarodowego producenta i dostawcy sprzętu gospodarstwa domowego Whirlpool Corporation. Od ponad 100 lat projektuje urządzenia domowe, których celem jest poprawa życia całej rodziny. Wszystko za sprawą innowacyjnej, flagowej technologii marki – 6. Zmysł, która gwarantuje doskonałe rezultaty prania, zmywania, pieczenia i gotowania. Dodatkowo, dzięki aplikacji 6. Zmysł Live, urządzenia mogą być sterowane z dowolnego miejsca. Więcej informacji na stronie.