Akademia WhitePress – startuje nowy projekt edukacyjny

WhitePress® - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm. Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: Wiedza oparta na praktyce.
O autorze
1 min czytania 2018-02-16

Polskie marki coraz chętniej inwestują w content marketing i influencer marketing. Część kampanii jest jednak prowadzona bez odpowiedniej strategii. Ideą, która przyświeca twórcom Akademii WhitePress jest zapewnienie wsparcia firmom chcącym osiągać jak najlepsze efekty i stosować dobre praktyki współpracy z influencerami. Projekt ma także zainspirować podmioty z mniejszym budżetem do rozszerzenia swoich dotychczasowych działań z obszaru marketingu.

Celem Akademii WhitePress jest przekazywanie praktycznej wiedzy, dlatego Akademię WhitePress będą prowadzić specjaliści z WhitePress®, we współpracy z partnerami z branży. Eksperci będą brać udział w webinariach i wspierać pomysłodawców projektu w tworzeniu materiałów poradnikowych.

Chcemy prezentować nowe trendy, pokazywać przydatne narzędzia, udostępniać materiały takie jak poradniki, wzory umów i raportów; badać rynek, a także przedstawiać szczegółowe case study. Rozmawiając z uczestnikami naszych poprzednich szkoleń oraz wydarzeń, na których byliśmy prelegentami, zauważyliśmy, że marketerzy szukają informacji na temat pomiaru działań z twórcami internetowymi. Pytają też o narzędzia ułatwiające prowadzenie kampanii. Chcemy podzielić się z nimi naszym doświadczeniem – mówi Patrycja Górecka-Butora, szef działu influencer marketing w WhitePress®.

Głównym punktem Akademii są szkolenia otwarte z influencer marketingu oraz SEO i content marketingu, organizowane w największych polskich miastach. Najbliższe odbędą się 12-14 marca w Warszawie. WhitePress® będzie także prowadzić szkolenia zamknięte z zakresu content marketingu i influencer marketingu, dostosowane do wymagań i branży firm oraz szkolenia ułatwiające korzystanie z platformy WhitePress®. Projekt zakłada również cykliczną publikację bezpłatnych materiałów. Organizatorzy, razem z ekspertami z branży i influencerami, będą prowadzić webinaria i vloga. W ramach Akademii WhitePress marketerzy będą mogli uzyskać odpowiedzi na swoje pytania. Każdy webinar zakończy się sekcją Q&A. Pomysłodawcy projektu oferują też pomoc na grupie tematycznej na Facebooku Influencer Polska – praktycznie o influencer marketingu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie materiały pojawią się na stronie projektu.

Partnerami projektu są: Netsprint, Influencer.pl, OFFON Agency, SentiOne, Signs.pl, Sukces Pisany Szminką, Jestem Interaktywna, click community, Takaoto, Brief, Marketer+, NowyMarketing, ViralSeed, Social Press, Mediakraft TV, Biznesowanie.pl, Brand24, portalmedialny.pl, AdMonkey oraz Marketing i Biznes.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się