Chęć przekraczania granic i spełnianie marzeń daje motywację do pokonywania swoich ograniczeń i działania, dzięki czemu możesz dokonać niemożliwego. Samsung stawia na innowacje w urządzeniach mobilnych, by pomóc na każdym etapie życia. Zobaczcie poruszającą opowieść o tym, że urodziliśmy się, by osiągać niemożliwe.
Niedawno marka opublikowała spot, który zwraca uwagę na to, że jest jedna cecha, której żaden człowiek, nawet najlepszy sportowiec, nie przełamie i nie pokona. To senność, która dla kierowcy jest niesamowicie groźna. W tym celu Samsung stworzył Copiloto – gadżet informujący o poziomie znużenia, ostrzegający przed zaśnięciem za kierownicą.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
„Zrób krok do bycia mistrzem” to polska kampania, która miała pobudzać do podejmowania ryzyka, nieustającego rozwoju i dążenia do celu. Powstała we współpracy z marką Reebok.
Potrzebujecie więcej motywacji i sportowych historii? Sprawdźcie nasz przegląd reklam, dzięki którym nawet najwięksi przeciwnicy sportu chętnie przekraczają swoje granice! → tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing