Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Samsung we wzruszającym spocie przypomina, że urodziliśmy się, by osiągnąć rzeczy niemożliwe

Samsung we wzruszającym spocie przypomina, że urodziliśmy się, by osiągnąć rzeczy niemożliwe
Nie tylko zawodowi sportowcy i rekordziści świata chcą przekraczać granice własnych możliwości, ale każdy, kto uprawia sport i chce dzięki temu realizować własne cele. Marka Samsung w nowej kampanie pokazuje, że wspiera w realizowaniu ludzkich potrzeb.
O autorze
1 min czytania 2018-02-20

Chęć przekraczania granic i spełnianie marzeń daje motywację do pokonywania swoich ograniczeń i działania, dzięki czemu możesz dokonać niemożliwego. Samsung stawia na innowacje w urządzeniach mobilnych, by pomóc na każdym etapie życia. Zobaczcie poruszającą opowieść o tym, że urodziliśmy się, by osiągać niemożliwe.

Niedawno marka opublikowała spot, który zwraca uwagę na to, że jest jedna cecha, której żaden człowiek, nawet najlepszy sportowiec, nie przełamie i nie pokona. To senność, która dla kierowcy jest niesamowicie groźna. W tym celu Samsung stworzył Copiloto – gadżet informujący o poziomie znużenia, ostrzegający przed zaśnięciem za kierownicą.

PS

„Zrób krok do bycia mistrzem” to polska kampania, która miała pobudzać do podejmowania ryzyka, nieustającego rozwoju i dążenia do celu. Powstała we współpracy z marką Reebok.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Potrzebujecie więcej motywacji i sportowych historii? Sprawdźcie nasz przegląd reklam, dzięki którym nawet najwięksi przeciwnicy sportu chętnie przekraczają swoje granice! → tutaj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się