Samoaktualizujące się maile – na czym polega nowość od Google?

Google zademonstrował nową technologię, która umożliwia aktualizację informacji w wysłanym już mailu. Eksperci REDLINK podkreślają, że to ważna informacja dla branży e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2018-02-20

Sprzedawcy wysyłający ofertę ze sklepu internetowego będą mogli pokazać odbiorcom zawsze aktualną cenę i dostępność towarów w oknie odczytu e-maila na urządzeniach mobilnych.

Początkowo nowa technologia będzie dostępna tylko dla nadawców masowej korespondencji e-mail. Warto jednak podkreślić, że rozwiązanie bazujące na AMP (Accelerated Mobile Pages) zadba nie tylko o aktualność treści, ale także o to, aby e-maile bogate w multimedia ładowały się szybciej na telefonach i tabletach.

– Aktualizacja treści w wysłanej wiadomości e-mail to mała rewolucja. Zwłaszcza, że dodatkowo odbiorcy będą mieli też więcej możliwości interakcji, w tym łatwiej będzie m.in. wypełnić ankietę czy zapisać się na wydarzenie bez konieczności otwierania przeglądarki. Na takie rozwiązanie czekała branża e-commerce – mówi Marek Kaczmarek, Marketing Manager w REDLINK.

Google, właściciel poczty Gmail, zapowiada, że integracja z AMP będzie dostępna dla wszystkich dostawców pocztowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj