Tylko do 28 lutego można zgłosić najlepsze pomysły zrealizowane zarówno przez marketerów, agencje oraz domy mediowe.
Kategorie szczegółowo opisane zostały na stronie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Termin zgłoszeń upływa 28 lutego 2018. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 23 kwietnia podczas Gali Innovation 2018.
Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2018 na stronie.
Innovation 2018 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych zjawisk w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą przewodnią konkursu INNOVATION 2018 jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań. Przestrzeń konkursowa pełni także funkcję platformy łączącej eksperymentujących twórców, poszukujących nowych działań marketingowych, z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Publicis Media, Blue 449, Life On Mars
Patroni medialni: Nowy Marketing, Proto, My Company , GoMobi