fot. unsplah.com
Jednak Watch dostępne jest tylko w USA. Jednak już dziś głośno stało się o nowym serialu Facebooka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
O samym serialu wiadomo niewiele – główną postacią ma być wdowa, która po śmierci swojego męża odnawia stare znajomości. W główną rolę wcieli się, znana z Avengersów, Elizabeth Olsen. Niezatytułowana jeszcze produkcja ma mieć 10 odcinków, a każdy trwać będzie pół godziny. Czy serwis stanie się w przyszłości konkurencją dla Netflixa?
Poniżej możecie zobaczyć, jak wygląda sama platforma Watch:
Największy konkurent Facebooka, w kwestii filmów i seriali, Netflix działa już od kilku lat. Nie raz zaskoczył nas swoimi produkcjami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Promując swój nowy serial Altered Carbon marka uciekła się do małej sztuczki. Jedno ze stoisk na targach CES powstało jako promocja firmy Psychasec, choć promowało serial, który w Polsce znajdziemy pod nazwą „Modyfikowany węgiel”. Akcja dzieje się 300 lat w przyszłość, kiedy „Społeczeństwo zostało zmienione przez nową technologię, świadomość może zostać zdigitalizowana, a ciała ludzkie są wymienne.”