Od jakiegoś czasu pamiętam o wszystkich ważnych rocznicach, świętach i dniach specjalnych. Pamiętam, bo przypominają mi o nich marki na Facebooku. Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. (…) Nie ma (…) nic złego w postach związanych ze świętami lub okazjami takimi jak Walentynki. To kolejny sprawdzian tego, jak marka się komunikuje. W sposób zdecydowany i spójny z resztą mediów? Czy może woli zapostować kota z serduszkami? To świadczy tylko o obranej strategii lub jej braku – komentował Jakub Prószyński, zdradzając 5 zasad dobrego okazjonalnego contentu na Facebooku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W tym roku Dzień Ojca przypadł w niedziele. Może właśnie to spowodowało, że sporo marek w ogóle nie przygotowało wpisów z tej okazji (m.in. Durex, którego poniższa, klasyczna już kreacja, pojawiła się na wielu branżowych fanpage’ach).
Udało nam się jednak przygotować dla Was zestawienie najciekawszych wpisów zamieszczonych na największych polskojęzycznych fanpage’ach.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zobacz również: