Robert Sadowski z Grupy Netsprint do Newspoint

Robert Sadowski przeszedł z Grupy Netsprint do Newspoint – firmy zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Objął w niej stanowisko digital marketing managera.
O autorze
1 min czytania 2018-03-19

Rolą Roberta Sadowskiego będzie kompleksowa odpowiedzialność za komunikację i promocję marki Newspoint oraz wsparcie rozwoju platformy SaaS. Wcześniej, w Grupie Netsprint, pełnił funkcję kierownika e-marketingu i marketing automation managera.

Pod koniec 2017 Newspoint zaprezentował nowy panel użytkownika z modułem influencerów i metadanymi, a równolegle zmienił identyfikację wizualną – wprowadził nowe logo, standardy prezentacji i nową stronę www. Nowy panel Newspoint dostępny jest w modelu SaaS dla użytkowników z całego świata (Newspoint monitoruje 75 języków ze 170 krajów).

Na pewno w 2018 będziemy dalej intensywnie rozwijać nasze narzędzie – pojawią się nowe funkcje i warstwy danych. Robert Sadowski ze swoim wieloletnim doświadczeniem w budowie rozwiązań e-commerce i komunikacji platform technologicznych będzie dla nas cennym wsparciem. W związku z wchodzeniem przez nas na nowe rynki zagraniczne i rozwojem platformy Saas, będziemy pracować z Robertem nad dalszą optymalizacją funkcjonalną i transakcyjną panelu Newspoint. Robert ma za zadanie zoptymalizować nasze działania komunikacyjne i znacząco zwiększyć skalę przychodów Newspoint z biznesu SaaS, także z rynków zagranicznych – mówi CEO Newspoint Robert Stalmach.

Robert Sadowski posiada ponad 18 lat doświadczenia w digital marketingu, zarówno jeżeli chodzi o kreację, tworzenie treści, jak i web analitykę, mailingi, webinary, lead generation, SEO oraz SEM. Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Prywatnie miłośnik drzew oraz ogrodów. Zapalony brydżysta i kolarz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj