Niezależnie od powodu, przemoc fizyczna i psychiczna pozostawia u dzieci blizny, które mocno wpływają na jego przyszłe postawy wobec ludzi i świata. Dlatego UNICEF stworzył kampanię, w ramach której powstała niezwykła linia mebli dla najmłodszych. Jednych zdziwiła, innych zszokowała, a kolejnych wzruszyła do łez. Co Wy sądzicie o takich meblach?
PS
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
130 milionów dziewczynek nie ma dostępu do edukacji. Kobiety stanowią 71% ofiar nielegalnego handlu ludźmi, a co pięć minut ginie jedna dziewczynka w wyniku przemocy. W Międzynarodowy Dzień Dziewcząt UNICEF wraz z ONZ i Beyonce świętowali wolność płci pięknej!
Filmik UNICEF to nie tylko pozytywne emocje wywołane śpiewem, to także przypomnienie, że dziewczynki, nawet te bardzo młode, często mają powody do gniewu. W spocie organizacja podkreśliła znaczenie wolności kobiet na całym świecie oraz ich prawo do życia bez strachu!
Co dziewiąte dziecko na świecie żyje w obszarach ogarniętych wojną. Z tego powodu UNICEF stworzył kampanię, która zachęcić miała do społecznego dialogu na temat losu dzieci, które są w ciągłym niebezpieczeństwie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing