Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ta kolekcja mebli doprowadza rodziców do łez. Kampania UNICEF daje do myślenia

Ta kolekcja mebli doprowadza rodziców do łez. Kampania UNICEF daje do myślenia
Dzieci powinny czuć się bezpiecznie w domu, w szkole i w każdej społeczności do której należą. Ale właśnie w tych miejscach dochodzi do większości aktów przemocy - często z rąk ludzi, których widzą każdego dnia. Dla wielu dzieci przemoc ma znajomą twarz.
O autorze
1 min czytania 2018-03-21

Niezależnie od powodu, przemoc fizyczna i psychiczna pozostawia u dzieci blizny, które mocno wpływają na jego przyszłe postawy wobec ludzi i świata. Dlatego UNICEF stworzył kampanię, w ramach której powstała niezwykła linia mebli dla najmłodszych. Jednych zdziwiła, innych zszokowała, a kolejnych wzruszyła do łez. Co Wy sądzicie o takich meblach?

PS

130 milionów dziewczynek nie ma dostępu do edukacji. Kobiety stanowią 71% ofiar nielegalnego handlu ludźmi, a co pięć minut ginie jedna dziewczynka w wyniku przemocy. W Międzynarodowy Dzień Dziewcząt UNICEF wraz z ONZ i Beyonce świętowali wolność płci pięknej!

Filmik UNICEF to nie tylko pozytywne emocje wywołane śpiewem, to także przypomnienie, że dziewczynki, nawet te bardzo młode, często mają powody do gniewu. W spocie organizacja podkreśliła znaczenie wolności kobiet na całym świecie oraz ich prawo do życia bez strachu!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Co dziewiąte dziecko na świecie żyje w obszarach ogarniętych wojną. Z tego powodu UNICEF stworzył kampanię, która zachęcić miała do społecznego dialogu na temat losu dzieci, które są w ciągłym niebezpieczeństwie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się