Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aktorka Drew Barrymore w Crocsach na czerwonym dywanie. Marka inspiruje nas do szukania dziury w schematach

Aktorka Drew Barrymore w Crocsach na czerwonym dywanie. Marka inspiruje nas do szukania dziury w schematach
"Come As You Are" to najnowsza kampania marki Crocs, która zaprosiła do współpracy aktorkę Drew Barrymore, by ta śpiewająco poruszyła najważniejsza kwestię z punktu widzenia marki!
O autorze
1 min czytania 2018-03-22

Celem akcji jest zachęcenie ludzi do tego, by zaczęli myśleć o tym, ile niesamowitych rzeczy mogą zrobić, gdy czują się komfortowo w swoich butach. Taneczne zdolności Drew w połączeniu z aktywizacją marki w mediach społecznościowych nie tylko wzbudzają zachwyt, ale także inspirują konsumentów na całym świecie do szukania dziury w schematach, dzielenia się najbardziej komfortowymi chwilami i, co najważniejsze, świętowania wszystkiego, co czyni te chwile wyjątkowymi.

PS

Moda powinna przede wszystkim dawać wyraz naszej osobowości. W nowym spocie marki Cropp światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie są wyraziści bohaterowie oraz ich pasje. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do wszystkich, którzy w szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, nie tracąc przy tym swojej unikalności.

PS2

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Moda może również wspierać i poruszać ważne kwestie społeczne. Lacoste postanowiło zaangażować się w ochronę zagrożonych gatunków zwierząt. W tym celu marka zdecydowała się zamienić swojego ikonicznego krokodyla na podobizny zwierząt z 10 zagrożonych gatunków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing