Ruszyła kampania zapowiadająca pierwszy elektryczny model marki ŠKODA

Pod hasłem: „ŠKODA VISION E: Napędzana pozytywną energią” ruszyła kampania zapowiadająca pierwszego napędzanego wyłącznie energią elektryczną modelu marki ŠKODA.
O autorze
1 min czytania 2018-03-22

W ramach kampanii krakowska agencja reklamowa OPCOM przygotowała kompleksową platformę komunikacji, która obejmuje landing page oraz działania reklamowe prowadzone w telewizji, a także w internecie. Stworzona przez OPCOM kampania ŠKODY VISION E obejmuje również wsparcie przy premierze modelu na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Poznaniu, na które przygotowany został dedykowany spot reklamowy.

Ewa Hałabura, Account Director OPCOM: “Kampania pierwszego napędzanego wyłącznie energią elektryczną modelu marki w kreatywny sposób ukazuje wszystkie najlepsze cechy, które tworzą każdą ŠKODĘ: imponujący design, ponadprzeciętną ilość efektywnie rozplanowanego miejsca i liczne rozwiązania „Simply Clever”. ŠKODA VISION pokazuje, że przyszłość nadeszła już dziś. Jako wiodąca agencja marki, wraz z kampanią ŠKODY VISION E postawiliśmy pierwszy krok w stronę przyszłości rynku motoryzacyjnego w Polsce i na świecie”.

Po światowej premierze w Szanghaju i europejskiej prezentacji na targach IAA we Frankfurcie, SKODA VISION E będzie mieć swoją premierę na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Poznaniu. Kampania modelu potrwa do 8. kwietnia br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj