Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku. O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i...
O autorze
1 min czytania 2018-03-23

…dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.

Škoda Polska, jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, potrzebuje nie tylko kompleksowej, profesjonalnej i innowacyjnej obsługi marketingowej. Przy wyborze agencji kierowaliśmy się również możliwościami, jakie oferuje ona we wsparciu realizacji naszej Strategii 2025. Pracujemy nad poszerzeniem wykorzystania technologii cyfrowych, nad pomysłami i realizacją rozwiązań z zakresu mobilności i dopasowania ich do potrzeb użytkowników. Isobar Poland Group ma znaczące osiągnięcia strategiczne, technologiczne i kreatywne w tych obszarach. Zależy nam, by najlepsi pracowali z najlepszymi –  ARKADIUSZ GWIZDEK, DYREKTOR MARKETINGU MARKI ŠKODA W POLSCE.

Wszystkie strategie komunikacyjne Isobar Poland Group powstają w Dentsu X2 – laboratorium dla marek, produktów i usług. To innowacyjna infrastruktura ekspercko-technologiczna, która pozwala zespołom specjalistów wielu kompetencji planować działania marketingowe z wykorzystaniem potencjału zintegrowanej komunikacji.

Jesteśmy dumni, że rozszerzamy współpracę z marką Škoda, kreującą rynkowe trendy w Polsce. Strategia biznesowa Škody oparta na dynamicznej ewolucji oferty marki, wynikającej z dogłębnego zrozumienia zmieniających się potrzeb konsumenta i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych jest także bardzo bliska naszej filozofii działania. Wierzymy, że będziemy współtwórcami dalszych sukcesów Škody, która stwarza doskonałą przestrzeń do współpracy z agencją kreatywno-technologiczną – AGATA SZELIGA-STASZKIEWICZ, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCA ISOBAR POLAND GROUP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwsza współpraca agencji z niekwestionowanym liderem polskiego rynku motoryzacyjnego. Od sierpnia 2016 roku agencja Isobar Poland Group jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii content marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Škoda. Isobar zarządza również kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing