Na YouTube główną akcję będą rozgrywać Spryciarze.pl, których kanały łącznie subskrybuje ponad 3 mln osób. Ich najpopularniejszy kanał – 5 sposobów na… – stale plasuje się w TOP 10 najpopularniejszych na platformie YouTube w Polsce, subskrybuje go ponad 2 mln osób, a łączna liczba wyświetleń opublikowanych na nim filmów przekroczyła 430 mln. I to właśnie na tym kanale w każdy piątek będą emitowane odcinki z udziałem influencerów, w których wszystko będzie się kręcić wokół piłki nożnej. Widzowie będą mogli śledzić rywalizację ekipy „5 Sposobów na…’ o miano najlepszego zawodnika w drużynie. Zwycięzca pojedzie z ekipą do Rosji, ale na specjalnych warunkach. Nie zabraknie też ulubionego formatu, czyli sposobów na przygotowanie specjalnych przekąsek, piłkarskich gadżetów i patentów na wspólne spędzanie czasu podczas nadchodzącego wielkiego, piłkarskiego święta.
Na Facebooku fani piłki nożnej podziwiać będą mogli zmagania biało-czerwonych w narracji Planety Warka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja The Digitals odpowiada za strategię i ideę kreatywną kampanii. Natomiast sieć TalentMedia za adaptację idei kreatywnej i przygotowanie strategii dystrybucji treści na YouTube, rekomendację i koordynację udziału wybranych influencerów w kampanii oraz koprodukcję contentu video wspólnie z Grupą Spryciarze.pl, która jest zrzeszona w sieci.