Wygrała go agencja TWIN .digital collective. TWIN będzie odpowiedzialny za kreację i strategię komunikacji w kanałach digital, w tym za komunikację i moderację marki w mediach społecznościowych.
– Agencja TWIN zaskoczyła nas świeżym spojrzeniem i dostrzeżeniem ogromnego potencjału marki Warka Radler. Podoba nam się kreatywne podejście do zadania z briefu oraz nowoczesne spojrzenie na social media – mówi Ewelina Kawnik, Marketing Manager marki Warka
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Warka Radler to druga marka należąca do portfolio Grupy Żywiec, która znajduje się wśród klientów agencji. Od Stycznia 2016 TWIN obsługuje również Królewskie.”