Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#TooLaterGram to kampania, w której influencerzy publikują piękne zdjęcia i zamieniają zazdrość na smutną lekcję ekologiczną

#TooLaterGram to kampania, w której influencerzy publikują piękne zdjęcia i zamieniają zazdrość na smutną lekcję ekologiczną
Przeglądając Instagrama marzą nam się luksusowe apartamenty, egzotyczne podróże, kolorowe drinki z widokami. Czasem pojawia się zazdrość, że influencerzy mogą a my nie! Dzięki nowej kampanii, opatrzonej hashtagiem #TooLaterGram, WWF i agencja TBWA w Paryżu zamieniają zazdrość...
O autorze
1 min czytania 2018-04-06

…na lekcję świadomości ekologicznej.

Przyznam, niejednokrotnie planując weekendowy wyjazd, wpisuję odpowiedni hashtag i już wiem, co zobaczyć na Dolnym Śląsku, albo gdzie wyskoczyć będąc nad morzem. IGersi mają obecnie największe pole oddziaływania i to postanowiło wykorzystać WWF. Do współpracy zaprosili 9 influencerów podróżniczych, którzy zrobili zdjęcia – piękne góry, plaża, rafa koralowa… Jak się okazuje to nie wszystko. Zdjęcia pokazują miejsce nie tylko „przed”, ale i „po”… 

Niestety nie będziesz już mógł odwiedzić tego miejsca. #TooLaterGram to kampania, która ma pokazać, że na świecie są miejsca, które potrzebują naszej pomocy, aby pozostać pięknymi!

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O to, aby nasz planeta na długo pozostała piękna, walczy np. Parley for Oceans, firma zajmująca się ochroną oceanów, która przeprowadziła w zeszłym roku ogromny projekt wraz z adidas – buty do biegania wykonane z odpadów wyłowionych z dna! Słynny model BOOTS uszyto z plastikowych butelek, przynęt oraz sieci rybackich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Polluted Water Popsicles” zaś, to kampania społeczna, która na przykładzie lodów pokazuje, jak bardzo zanieczyszczone są wody Tajwanu. Ten niesmaczny widok budzi kontrowersje. Celem kampanii jest zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód.