Communication Unlimited dla Cisowianki i Unicef

Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem: „Cisowianka partnerem Unicef w programach wodnych w Afryce.”
O autorze
1 min czytania 2018-04-09

Współpracujemy z Unicef od 2016. Na co dzień dostarczamy wodę milionom Polaków, jednak pamiętamy również o tych rejonach świata, gdzie dostęp do wody pitnej jest ograniczony lub wręcz niemożliwy. Wspólnie z Unicef staramy się to zmienić. Dzięki środkom zebranym w 2016 roku udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce, dzięki którym bezpieczna woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. W tym roku chcemy poprawić ten wynik.” – mówi Agata Berndt, PR Manager Nałęczów Zdrój S.A.

Kampanii outdoorowej towarzyszy komunikacja na produktach. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki Cisowianki z logo Unicef.

Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada Communication Unlimited, wspierająca Cisowiankę także w innych działaniach.

Communication Unlimited od lat realizuje projekty zaangażowane społecznie. Stworzyliśmy kampanię „Pij Mleko! Będziesz Wielki”, wspólnie z marką Super-Pharm uczymy niewidome kobiety robić make-up, współpracujemy z fundacją Rak’n’Roll. Cieszymy się, będąc częścią tej szlachetnej inicjatywy Cisowianki i Unicef.” – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest obecna na nośnikach outdoorowych w całej Polsce, potrwa do końca kwietnia 2018 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing