Konwencje reklam marki Nike są proste – aktywność, sport, motywacja, pot, łzy i mnóstwo endorfin, więc zestawiono je z obrazem bohaterki, która w nowych legginsach wyleguje się na kanapie z laptopem, pizzą i robiącej maseczki. Legginsy Nike Pro-Chiller są nowym wyposażeniem, który musi znaleźć się w kobiecej szafie! Stworzone zostały do wylegiwania się na kanapie. Jak przekonują twórcy filmu, mogą one być spodniami, piżamą, a nawet serwetką!
PS
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jakiś czas temu, po Internecie krążyła inna, doskonała parodia programu. Bo jak wiadomo, znaleźć idealne spodnie – to nie lada wyczyn! O ile świat byłby piękniejszy, gdyby każdy z nas mógł założyć spodnie uniwersalne, niezależnie od płci, wieku czy rozmiaru! Takie cudo reklamował sam Ryan Gosling!
PS2
Po wyborach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych Saturday Night Live postanowił wyreżyserować parodię reklamy perfum Ivanki o nazwie „Współwinna”. W postać córki amerykańskiego prezydenta wcieliła się Scarlett Johansson. Trumpa zaś odegrał Alec Baldwin.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS3
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Okej, żarty na bok. Nike oprócz tego, że produkuje sportową odzież, wspiera kobiety i mężczyzn i motywuje do pokonywania swoich słabości. Tutaj możecie zobaczyć, jak robią to w różnych częściach świata!