McCANN Warsaw realizuje letnią kampanię Lecha

McCANN Warsaw realizuje letnią kampanię Lecha

Agencja reklamowa McCANN Warsaw wchodzącą w skład McCANN Worldgroup zakończyła realizację letniej kampanii aktywacyjnej „Lech. Dla pozytywnie nastrojonych” dla marki Lech (Kompania Piwowarska). Założeniem kreatywnym jest zaproszenie wielbicieli piwa na kameralne koncerty.

Każdy kto kupi Lecha ma szansę zdobyć jedno ze 150 podwójnych zaproszeń (oraz nocleg i wejście na afterparty) na jeden z trzech wyjątkowych koncertów Myslovitz, Czesław Śpiewa lub Hurts. Wszystkie osoby, którym nie uda się wygrać zaproszeń, będą mogły zobaczyć koncert w trybie live streamingu.

Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku Lecha, jako innowacyjnego, nowoczesnego brandu, który wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta i oferuje im coś wyjątkowego, czego nie mieli wcześniej okazji doświadczyć.

 Kampania rusza 28 czerwca. Obejmuje: TV, Radio, OOH i prasę. Będzie ją można zobaczyć m.in.                  w takich mediach jak: TVP, Polsat, TVN, At Media, Discovery, Roxy FM, Trójka, Metro, Gazeta Wyborcza Co Jest Grane i Hero.

https://www.facebook.com/photo.php?v=4952905708600

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij