Każdy kto kupi Lecha ma szansę zdobyć jedno ze 150 podwójnych zaproszeń (oraz nocleg i wejście na afterparty) na jeden z trzech wyjątkowych koncertów Myslovitz, Czesław Śpiewa lub Hurts. Wszystkie osoby, którym nie uda się wygrać zaproszeń, będą mogły zobaczyć koncert w trybie live streamingu.
Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku Lecha, jako innowacyjnego, nowoczesnego brandu, który wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta i oferuje im coś wyjątkowego, czego nie mieli wcześniej okazji doświadczyć.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania rusza 28 czerwca. Obejmuje: TV, Radio, OOH i prasę. Będzie ją można zobaczyć m.in. w takich mediach jak: TVP, Polsat, TVN, At Media, Discovery, Roxy FM, Trójka, Metro, Gazeta Wyborcza Co Jest Grane i Hero.
https://www.facebook.com/photo.php?v=4952905708600
Słuchaj podcastu NowyMarketing