Projekt skierowany jest do pomysłodawców z branży marketingowej, posiadających pomysł na innowacyjne przedsięwzięcie i chęć rozpoczęcia działalności gospodarczej. Koncentruje się na pomysłach opartych na nowoczesnych metodach marketingowych. Do branży tej kwalifikują się przedsięwzięcia wykorzystujące w sposób niestandardowy dostępną wiedzę i urządzenia marketingowe. Najciekawszymi pomysłami na biznes będą te, które odznaczają się wysoką innowacyjnością i zastosowaniem najnowocześniejszych technologii. Celem projektu jest wybór pomysłów, w których decydującą rolę odgrywa technologia lub innowacyjny model wykorzystania istniejących rozwiązań, gdzie głównym trendem napędzającym rozwój jest konwergencja urządzeń i platform programistycznych.
Ponad to Twórcom projektu zależy na zwiększeniu innowacyjności przedsiębiorstw, wzroście liczby przedsiębiorstw prowadzonych w oparciu o innowacyjne rozwiązania;, zwiększenie roli nauki w rozwoju gospodarczym oraz wzrost konkurencyjności i innowacyjności polskiej gospodarki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Szczegóły dostępne są na stronie www.lmsinvest.pl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024