W branży reklamowej obecny od 2000 roku – zaczynał jako dziennikarz, redaktor i producent radiowy. Współpracował m.in. z Young & Rubicam, Brainshop U-boot, Takefive, Adbirds, Valkea Media. Tworzył koncepcje oraz projekty reklamowe i marketingowe dla takich marek, jak Multikino, Ale Kino, BBC, Volvo, Philip Morris, Martini, Coty, Calvin Klein, Perfumerie Douglas, Drogerie Natura, GSK, So!Coffee, BGK, Deutsche Bank.
– W 2018 roku stawiamy na silny rozwój i wzrost firmy. Bardzo się cieszę, że tak doświadczony pracownik dołączył do naszego zespołu – powiedział Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający FFW Communication.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024