Spróbuj e-commerce

Własna działalność gospodarcza niektórych kręci, innych odstrasza, ale w każdym z przypadków może się stać bardzo opłacalnym pomysłem na życie. Ci, którzy obawiają się porzucenia stabilizacji osiągniętej na umowie o pracę, często nie mają pojęcia, że żeby pracować na swoim...
O autorze
1 min czytania 2018-05-08

…nie trzeba wcale od razu rzucać się samotnie na głęboką wodę. W podjęciu decyzji o uruchomieniu swojego biznesu przychodzą z pomocą m.in. specjalne projekty-inkubatory, wspierające pomysły chcących się usamodzielnić.

Dla tych, którzy chcą przekuć swoją pasję w biznes i ruszyć ze sklepem internetowym Serwis Poliż e-commerce (polizecommerce.pl) organizuje w Krakowie spotkanie. W miłym towarzystwie i fajnym miejscu będzie można dowiedzieć się, od czego zacząć, na co uważać i jak liczyć pierwsze zyski.

Gdzie i kiedy?

Kraków, Barka, 28 maja 2018 r., godzina 18.00 (rejestracja i bar od 17.45).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotkanie jest bezpłatne. Jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc – obowiązują zapisy: www.polizecommerce.pl/event/

Prelegenci

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do współpracy zaprosiliśmy praktyków. Konrad Pawlak (Mr Boar) opowie o tym: Jak przetrwać prowadząc startup? Jak połączyć studia, pracę i prowadzenie startupu i przy tym nie oszaleć?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sebastian Kolisz (Inkubatory AIP) zaprezentuje możliwości wynikające z otwarcia działalności w ramach struktur AIP (Temat: Etat czy własna firma? Z czym to się wiąże w praktyce, od czego zacząć, czego unikać?).

Natomiast Łukasz Kozłowski (Shoper) pokaże, jaki potencjał ma własny sklep internetowy (Temat: Pierwszy / dodatkowy / własny sklep internetowy? To łatwiejsze niż myślisz!).

Jeśli planujesz otworzyć swój biznes internetowy lub masz już swój sklep, nie może Cię zabraknąć! Przyjdź i dowiedz się, jak ruszyć ze sprzedażą online.

Partnerami wydarzenia są: Shoper, Inkubatory AIP oraz Mr Boar

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Biznes Musi Sprzedawać, Dziennik Internautów, Marketer+, Marketing i Biznes, Marketing przy Kawie, NowyMarketing, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Social Press