Jacek Dymkowski wzmacnia zespół Netsprint

Do zespołu Netsprint z początkiem maja dołączył Jacek Dymkowski jako Agency Sales Director. Będzie on odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi i agencjami reklamowymi, bazującą na produktach marketingowych opartych o dane.
O autorze
1 min czytania 2018-05-11

Wzmocnienie zespołu o kompetencje Jacka Dymkowskiego to kontynuacja strategii firmy opartej na data-driven marketingu.

Jacek Dymkowski, na nowo objętym stanowisku, będzie odpowiadać za rozwój działu sprzedaży agencyjnej, w tym za poszerzenie współpracy z domami mediowymi i agencjami. Do jego zadań należeć będzie zarządzanie zespołem agencyjnym, usystematyzowanie procesów client service, obsługa klientów oraz poszerzenie oferty sprzedażowej Netsprint, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań wykorzystujących dane.

– „Netsprint jest jedną z największych marek na rynku digital marketingu w Polsce i nieustannie poszerza swoją ofertę. Wieloletnie doświadczenie Jacka w zarządzaniu sprzedażą produktów marketingowych opartych o dane doskonale uzupełnia i wzmacnia nasze kompetencje” – komentuje Monika Bronowska, CEO Netsprint Group. „Środowisko reklamy online, zwłaszcza w ekosystemach programmatic, cały czas dynamicznie się rozwija. Skuteczne dotarcie do użytkowników, podobnie jak dopasowanie komunikatu reklamowego do ich potrzeb, staje się wyzwaniem. Jednak w oparciu o unikalne algorytmy, nowe technologie i machine learning, możemy wykreować spersonalizowany przekaz reklamowy, a tym samym poprawić doświadczenia użytkownika w sieci. Cieszymy się, że obecność Jacka pozwoli nam jeszcze bardziej dostosować się do tych zmian i oferować Partnerom innowacyjne rozwiązania.” – dodaje.

Jacek Dymkowski przed dołączeniem do Netsprint pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży w Selectivv Mobile House. W tej roli odpowiadał m.in. za rozwój produktu, zarządzanie i rozwój zespołu sprzedaży oraz współpracę z największymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Wcześniej pracował jako Mobile Marketing Manager w Agorze, ZenithOptimedia Group i Publicis Media. Był odpowiedzialny za projekty marketingowe m.in. dla takich marek, jak Gazeta.pl, Sport.pl, Daimler, Orange, Play, Coty i Kompania Piwowarska. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Panelista i prelegent topowych konferencji i szkoleń branży digital marketingu: m.in. Mobile Trends Conference, Mobile Summit, TradeDoubler Connection Day, GoMobi.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj