SuperDrob chce pokazać konsumentom, jak wygląda nowoczesna produkcja drobiu. Szczególnie w momencie pojawiających się przekłamań (fake newsów) o hodowli kurczaka oraz nasilających się akcjach organizacji prozwierzęcych. Cześć z tych procesów wymusza nieracjonalne podniesienie kosztów produkcji, co wpływa na cenę, jaką płaci każdy klient. Co więcej, celowo podważa się zaufanie konsumentów do krajowych producentów.
Projekt ze znanym youtuberem jest okazją do pokazania codziennych bohaterów tworzących branżę drobiarstwa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Naszą ideą jest przygotowanie produktów „szytych na miarę”. Chcemy, żeby klient, który do nas przychodzi (to głównie – sieci handlowe, sklepy) otrzymał taki produkt, jaki sobie wymarzył. Kierunkiem rozwoju SuperDrob jest stałe podwyższanie jakości produktów i zaskakiwanie nowościami.” – mówi Magdalena Panasiuk-Krasińska wiceprezes ds. handlu.
Firma jest aktywnym podmiotem w integracji polskiego rynku rolno-spożywczego. Dzięki parterom z Tajlandii – Grupie CP Foods, SuperDrob ma dostęp do globalnych rozwiązań na rynku spożywczym.
„To coraz mocniejsza branża w Polsce, skutecznie walcząca o zagraniczne rynki zbytu. Dzięki niej pozyskujemy dewizy, które można później inwestować np. w rozwój polskiego rolnictwa” – mówi Jacek Gadzinowski.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing