Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jacek Gadzinowski robi „wjazd” do SuperDrob

Na początku 2018 r. Grupa Kapitałowa SuperDrob zaprosiła do współpracy znanego youtubera – Jacka Gadzinowskiego (posiada ponad 600 tys. obserwujących i ponad 110 mln odsłon swoich filmów). Tak powstał film o SuperDrob w konwencji „Wjazd na chatę”.
O autorze
1 min czytania 2018-05-15

SuperDrob chce pokazać konsumentom, jak wygląda nowoczesna produkcja drobiu. Szczególnie w momencie pojawiających się przekłamań (fake newsów) o hodowli kurczaka oraz nasilających się akcjach organizacji prozwierzęcych. Cześć z tych procesów wymusza nieracjonalne podniesienie kosztów produkcji, co wpływa na cenę, jaką płaci każdy klient. Co więcej, celowo podważa się zaufanie konsumentów do krajowych producentów.

Projekt ze znanym youtuberem jest okazją do pokazania codziennych bohaterów tworzących branżę drobiarstwa.

„Naszą ideą jest przygotowanie produktów „szytych na miarę”. Chcemy, żeby klient, który do nas przychodzi (to głównie – sieci handlowe, sklepy) otrzymał taki produkt, jaki sobie wymarzył. Kierunkiem rozwoju SuperDrob jest stałe podwyższanie jakości produktów i zaskakiwanie nowościami.” – mówi Magdalena Panasiuk-Krasińska wiceprezes ds. handlu.

Firma jest aktywnym podmiotem w integracji polskiego rynku rolno-spożywczego. Dzięki parterom z Tajlandii – Grupie CP Foods, SuperDrob ma dostęp do globalnych rozwiązań na rynku spożywczym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„To coraz mocniejsza branża w Polsce, skutecznie walcząca o zagraniczne rynki zbytu. Dzięki niej pozyskujemy dewizy, które można później inwestować np. w rozwój polskiego rolnictwa” – mówi Jacek Gadzinowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing