Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Chcesz być wartko w dōma? Gwara śląska w nowej kampanii reklamowej Lider Taxi

Chcesz być wartko w dōma? Zawiezymy Cie gibko i sprŏwnie! Taksōwki LIDER to gwarancyjŏ bezpiecznyj rajzy! Tymi słowami rozpoczyna się nowy spot radiowy firmy Lider Taxi. Nowa kampania pod hasłem "werci sie nojbarzij na Ślōnsku!" jest skierowana przede wszystkim do lokalnej społeczności...
O autorze
1 min czytania 2018-05-22

…ale nie tylko…

Śląsk to miejsce z wyjątkową historią i tradycją. Warto o tym pamiętać i na każdym kroku przypominać. Rodzina, szacunek do innych ludzi, ciężka praca – to największe wartości dla Ślązaków. Niedzielny obiad modro kapusta, kluski, rolada, głośno dyskutujący domownicy. O te tradycje trzeba dbać.

Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy na satysfakcję i zadowolenie Klientów. Głównym celem kampanii reklamowej jest chęć przedstawienia naszej firmy Ślązakom i stąd obecność gwary śląskiej zarówno w reklamie radiowej, jak i w mediach społecznościowych. Drugim celem naszej akcji jest chęć przybliżenia ślōnskij gŏdki młodym osobom mieszkającym w tym województwie. Chcemy, aby nasza ślōnsko godka nigdy nie umarła – mówi Emil Piputa właściciel firmy Lider Taxi.

Na Facebooku firmy podczas trwania kampanii będą pojawiały się systematycznie grafiki pt. „ślōnsko godka z Liderym”, na których zobaczymy słowniczek związany z taksówkami i transportem gdzie m.in. zostały użyte takie hasła jak: biznesowŏ rajza, tref z kamratami, karnōnć się, autobana czy brymzy. Treści towarzyszące grafikom mają zainteresować młode osoby, dlatego są pisane na „wesoło” i… oczywiście po śląsku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chcielibyśmy żeby ta kampania pomogła nam się jeszcze bardziej zbliżyć do naszych Klientów, aby sprawnie odpowiadać na ich potrzeby. Naszym głównym priorytetem jest ich bezpieczeństwo i komfort – podkreśla Emil Piputa.

Wiemy, że podróż taksówką to nie tylko przejazd z punktu A do punktu B. Towarzyszy jej również wiele ważnych wydarzeń i emocji, dlatego uczulamy naszych kierowców, żeby do każdego Klienta podchodzili indywidualnie – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się