Szpitalny eksperyment z agencją Think Kong

Agencja Think Kong poszerza zakres współpracy z Grupą Nowy Szpital – największą siecią niepublicznych szpitali w Polsce wspierając w social media eksperymentalny projekt „Najlepszy Szpital. Giżycko”.
O autorze
0 min czytania 2013-07-08

Zespół Think Kong jest odpowiedzialny za wsparcie komunikacyjne projektu. We współpracy z biurem prasowym Grupy Nowy Szpital agencja jest odpowiedzialna za relacjonowanie w Internecie zmian wprowadzanych w szpitalu w Giżycku. W ciągu najbliższych miesięcy agencja będzie prezentować przebieg zmian organizacyjnych dotyczących szpitala wdrażanych wspólnie z zespołem jego pracowników. W tym celu powstała dedykowana strona www.NajlepszySzpitalGizycko.pl, rozpoczęto też komunikację w serwisie Facebook i Twitter (@SzpitalGizycko).

Celem projektu jest edukacja na temat roli zarządzania szpitalami i zasad dobrej organizacji pracy w szpitalach. Na przykładzie szpitala w Giżycku Grupa Nowy Szpital pokazuje, że może się on zmienić w miejsce bardziej przyjazne dla pacjentów. Pierwszym elementem projektu było badanie opinii mieszkańców. Kolejnym krokiem jest przygotowanie planu zmian.

Za koordynację projektu ze strony Think Kong odpowiada Agnieszka Jałowiec.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj