„Uruchom swoją hipermoc” – pierwsza kampania z udziałem Mateusza Grzesiaka

Firma HTC ruszyła z kampanią internetową „Uruchom swoją hipermoc”, promującą flagowy model HTC U12+ .
O autorze
1 min czytania 2018-06-07

„Uruchom swoją hipermoc” to odważna kampania, której celem jest podkreślenie najważniejszych cech nowego flagowca HTC U12+, a przede wszystkim całkowicie zmieniającej sposób interakcji ze smartfonem aktywnej ramki.

Hipermoce telefonu przedstawia odbiorcom Mateusz Grzesiak. Po raz pierwszy zdecydował się wziąć udział w promocji produktów. To jednak debiut w jeszcze szerszym wymiarze. To bowiem też pierwszy raz w Polsce, kiedy promotor efektywności i samorozwoju angażuje się w kampanię reklamową.

Kampania oparta jest na zaawansowanym targetowaniu kontekstowym w oparciu o stworzone persony. W każdym z sześciu emitowanych w kluczu mikrotargetingu spotów reklamowych, przedstawiono postaci fotografa, mamy, bizneswoman, project managera, trendsettera oraz rzucającą pracę w korporacji realizatorkę marzeń. Każde z nich ma inne potrzeby i boryka się z właściwymi sobie problemami. To między innymi brak możliwości szybkiej reakcji, chęć znalezienia chwili ciszy i oderwania od codziennej gonitwy, czy potrzeba bycia zawsze tam, gdzie dzieje się coś ciekawego. Odpowiedzią na ich wymagania są hipermoce wyzwolone dzięki wyjątkowym funkcjom smartfona HTC U12+.

Spoty reklamowe emitowane są w internecie. Za koncepcję całej kampanii i spotów odpowiada Brand Republic, a za planowanie mediów – dom mediowy Media People, strategię komunikacji opracował Krzysztof Dworzyński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj




Słuchaj podcastu NowyMarketing