W ramach „Testu łóżka doskonałego” poszukiwani są testerzy, którzy otrzymają łóżka na własność i rozwiązując zadania będą walczyć o nagrodę główną – bon o wartości 10 000 zł.
Autorzy najciekawszych „tunningów” w konkursie „Odpicuj swoje łóżko” mogą zdobyć łóżko Meble VOX.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Promocję konkursów wspiera kampania odsłonowa przeprowadzana w serwisach tematycznych (muratordom.pl, czasnawnetrze.pl, urzadzamy.pl, designalive.pl) w serwisie Onet (dział „Wnętrza”) oraz aktywności na Facebooku i w Google AdWords.
Działania promocyjne realizowane przez Wide Open potrwają przynajmniej do końca września.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024