Agencja GoldenSubmarine odpowiada za obsługę marki UPC Polska

GoldenSubmarine, jako agencja kreatywna, rozpoczęła współpracę z UPC Polska. Zadaniem agencji będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku – zarówno dla kampanii ogólnokrajowych, jak i regionalnych, a także adaptacje zagranicznych kampanii.
O autorze
0 min czytania 2018-06-13

Działania będą obejmować zakres ATL, BTL, digital, komunikacji bezpośredniej oraz materiałów pod social media.

Dzięki stałej współpracy GoldenSubmarine będzie miało szansę wykazać się również przy przetargach dotyczących koncepcji kampanii na rynki Europy Środkowowschodniej.

UPC Polska jest liderem usług cyfrowych: Internetu światłowodowego i nowoczesnej telewizji. Marka od lat inwestuje w innowacyjne technologie, treści video oraz niezawodną i bezpieczną sieć, aby spełniać potrzeby klientów we współczesnym świecie.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na okres 12 miesięcy z opcją jej przedłużenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing