Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!

Drugi z filmów promujących podkarpacką turystykę jest już w sieci. 17 czerwca br. na kanale YouTube – Architecture is a good idea – pojawił się videoblog z podróży architektów do Haczowa, Ulucza i Świątkowej Wielkiej.
O autorze
1 min czytania 2018-06-18

Autorzy kanału AIAGI odkrywają przed widzami unikatowe, drewniane zabytki znajdujące się na Podkarpaciu – odwiedzają m.in. Beskid Niski i okolice Krosna, zwracają uwagę na ich wyjątkowość pod względem dziedzictwa kulturowego ludzkości, w barwny i ciekawy sposób opowiadają o drewnianym budownictwie gotyckim, sztuce ciesielstwa oraz wyjątkowych polichromiach i ornamentyce zwiedzanych świątyń.

Film twórców Architecture is a good idea pt. „Nieznane PEREŁKI Polski: drewniane kościółki” promuje dziedzictwo architektury drewnianej i zachęca do podróży po województwie podkarpackim. W filmie przedstawiono trzy zabytki architektury drewnianej – gotycki, ponad 500 – letni Kościół Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Haczowie, wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO, Cerkiew Wniebowstąpienia Pańskiego w Uluczu (XVII w.) i Cerkiew św. Michała Archanioła w Świątkowej Wielkiej (XVIII w.).

Film w ciągu niespełna doby odnotował niemalże 10 tys. wyświetleń, spotkał się również z bardzo pozytywnymi komentarzami w serwisie YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj