Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska

Katarzyna Wojda objęła w czerwcu stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów HBO i Cinemax.
O autorze
0 min czytania 2013-07-10

Katarzyna Wojda poprzednio pracowała na stanowisku Head of Consumer Marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej pracowała na stanowisku Account Director w agencji McCann Erickson Polska, gdzie odpowiadała za takie marki, jak Polkomtel SA, Agros Nova, Merlin.pl i Siemens, oraz w Lowe GGK jako Account Supervisor. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher.

Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs Strategic Marketing in Action w Szkole Biznesu IMD w Lozannie.

Na stanowisko Deputy Marketing Director awansowały Kinga Filarska w obszarze marketingu oraz Agnieszka Niburska odpowiedzialna za PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj