DDB Warszawa jest odpowiedzialna za kontynuację komunikacji launchowej przygotowanej przez spółkę DDB – Addapter. Działania DDB Warszawa obejmują komunikację telewizyjną na poziomie lokalnym, oraz pracę na projektach globalnych.
– Obsługa Excedrinu MigraStop to dla nas niezwykła okazja do poszerzenia naszych kompetencji w sektorze OTC oraz możliwość stworzenia silnej, wyróżniającej się komunikacji dla marki, która przełoży się na wyniki biznesowe – powiedziała Zuzanna Warowna – Toruńska, Deputy Managing Director w DDB Warszawa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za współpracę z klientem odpowiedzialna jest Małgorzata Chudy – Account Director, która koordynowała globalny launch marki.