Emil Borzechowski dyrektorem nowego działu gier i technologii w naEKRANIE.pl

Emil Borzechowski – redaktor naczelny magazynu Stuff – z początkiem lipca objął nowoutworzone stanowisko dyrektora działu gier i technologii w serwisie naEKRANIE.pl. Tym samym naEKRANIE.pl wzbogaca się o nowy dział tech, jak i doświadczonego menedżera, który stanie na jego czele.
O autorze
1 min czytania 2018-07-01

 – Z utworzeniem technologicznej części serwisu nosiliśmy się od przeszło 2 lat, ale brakowało nam solidnego kandydata, który mógłby poprowadzić dział w innym niż zwyczajowo przyjętym w świecie technologii stylu. Nie chcemy zagłębiać się w odmęty szczegółów każdej technologii, nie chcemy prowadzić zbyt głębokich rozprawek nad tym, które rozwiązania są lepsze, a które gorsze, chcemy mówić, co w naszej opinii się sprawdza, a co nie, a przede wszystkim jak duży efekt tzw. miodności wywołuje analizowany sprzęt czy rozwiązanie. Wiemy kim jesteśmy, jakich użytkowników reprezentujemy i w jaki sposób się z nimi komunikować tak, aby technologia nie była odbierana jako ciało obce w serwisie o popkulturze, a była jej naturalnym przedłużeniem. Wielu klientów dostrzegało potencjał w komunikacji informacji o ich produktach technologicznych do maniaków popkultury, jakich reprezentuje naEKRANIE.pl. Po tym, jak w ostatnim okresie kilkukrotnie przetestowaliśmy treści technologiczne i zostały one nie dość, że dobrze przyjęte przez naszych użytkowników, to jeszcze wywoływały ciekawe i rzeczowe dyskusje ostatecznie podjęliśmy decyzję, że nie możemy już dłużej zwlekać – mówi Mateusz Górecki, Prezes Zarządu naEKRANIE.pl.

Emil Borzechowski będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru technologii, ale także za nadzór nad obszarem gier, które są ze sobą naturalnie związane. Działem gier nadal będzie kierować Aleksander Mazanek. Emil Borzechowski będzie bezpośrednio odpowiadać przez redaktorem naczelnym serwisu – Dawidem Muszyńskim.

Serwis naEKRANIE.pl to miejsce skupiające wielbicieli popkultury. Codziennie daje odpowiedź na pytanie co oglądać w tv, kinie czy VOD, w co grać, jakie książki i komiksy czytać. W czerwcu 2018 r. uruchomił pierwszy repertuar kin, który umożliwia zakupy biletów bez konieczności wychodzenia na strony sieci kin. Miesięcznie odwiedza go ok. 2 mln użytkowników generując ok. 10 mln odsłon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj