#pałerprezki: czerwiec 2018

#pałerprezki: czerwiec 2018
Co nas inspiruje? Where's the beef? Cyfrowa dopamina, sztuczna inteligencja, gaming, storytelling, analityka danych i social selling - zebraliśmy pełne ciekawych danych i branżowego mięsa prezentacje z ubiegłego miesiąca.
O autorze
1 min czytania 2018-07-12

CMO nowym CEO – webinarium IBM

W badaniu CMO Study 2018 aż 84% dyrektorów marketingu zauważyło, że dotychczasowe modele biznesowe są zagrożone. Przez ostatnie lata to nowe technologie dyktowały zmiany w strategiach firm. Dziś prawie każda firma w mniejszym lub większym zakresie wdrożyła strategię cyfrową i nie jest to wyróżnik na rynku. Zaproszeni do IBM goście dyskutowali na temat nowej roli dyrektora marketingu.

W webinarium wzięli udział: Anna Sakowicz – Chief Digital, Data & Analytics Officer z Publicis Media, Pawel Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska oraz Dariusz Maciołek – dyrektor komunikacji i zarządzania marką w Aviva Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pałerprezki Forum IAB 2018:

  • Wojtek Walczak: Cyfrowa dopamina, czyli jak komunikować się z uzależnieniem od digitalu
  • Marta Pichlak-Miarka: #MAMSMAKANAMAKA pod lupą sztucznej inteligencji. McDonald’s „czyta” zdjęcia
  • Łukasz Turkowski:Przełącz się na Twitch – dlaczego miliony ludzi wybiera gamingowe streamingi zamiast TV i jak marki mogą na tym skorzystać?
  • Piotr Bombol, Jasmin Zäsar: Rynek polskiego gamingu w 2018 roku
  • Radek Wierzbiński: Zdrowaś sieci, treści pełna, czyli o tym, jak wierzy Internet
  • Marta Ulman, Jakub Kwaczyński: In product we (should) trust
  • Sławomir Skowerski: Copywriter 2049
  • Łukasz Kosuniak, Ireneusz Klimczak: Jak wykorzystać marketing automation do aktywnego wsparcia klienta

Hejt to zjawisko, które niezwykle szybko rozwinęło się w naszej rzeczywistości, przede wszystkim tej internetowej. W debacie, która została zorganizowana podczas Festiwalu See Bloggers o hejcie rozmawiały dr Monika Kopytowska z Wydziału Filologicznego UŁ oraz Omenaa Mensah, Zosia Zborowska i Paula Bruszewska.

  • Piotr Bucki: Jakie mózg popełnia błędy i jak to wykorzystać
  • Magdalena Ruta: Narzędzia, które zdigitalizują Twoja firmę od wewnątrz
  • Adrian Gamoń: Storytelling experience. Projektowanie marek i ich narracyjnego doświadczenia
  • Agata Chmielewska: Synergia działań marketingowych w e-commerce
  • Anna Jozanis: Nie daj się oszukać liczbom. O problemach przy interpretacji danych
  • Łukasz Kosuniak: Zbuduj swoje imperium sprzedażowe wykorzystując social selling
  • Marta Smyrska, Paweł Bronikowski: Jak sprzedawać przy pomocy LinkedIn
  • Irena Pichola: W kierunku zrównoważonego wzrostu i rozwoju – trendy CSR 2018
  • Nathan Benaich: The State of Artificial Intelligence in 2018: A Good Old Fashioned Report

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

>>> #pałerprezki: maj 2018

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się