Dariusz Maciołek jako dyrektor zarządzający Pionem Komunikacji będzie koncentrował się na budowaniu silnej marki Banku, marketingowym wsparciu poszczególnych linii biznesowych, a także realizacji nowej strategii Banku. Maciołek będzie również odpowiedzialny za strategię marki, komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz komunikację wewnętrzną i PR.
Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (PZU, Aviva Polska, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024