Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dla mnie jesteś doskonała – LG Electronics dziękuje swoim fanom

Dzięki LG, wyznania do bliskich osób mają szansę pojawić się na największych skrzyżowaniach świata – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie.
O autorze
1 min czytania 2013-07-16

LG Electronics rusza z nową kampanią online, pod hasłem „Dla mnie jesteś doskonała”. Począwszy od 15 lipca, konsumenci będą mogli opublikować wiadomości do bliskich im osób na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy opublikować swoją wiadomość na stronie www.LGMobile.com, profilu na Facebooku www.facebook.com/LGMobile lub YouTube www.youtube.com/LGMobile. Kampania potrwa do 7 sierpnia, kiedy LG zaprezentuje w Nowym Jorku swoje najnowsze urządzenie.

Akcja LG jest formą podziękowania Klientom, którzy stanowią dla firmy cenne źródło inspiracji przy tworzeniu kolejnych innowacyjnych produktów. – Jesteśmy wdzięczni naszym Klientom i fanom, oraz wszystkim tym, którzy podzielają naszą filozofię Life’s Good, za ich wsparcie i opinie. Są dla nas niezwykle ważne i pomagają nam tworzyć coraz lepsze produkty – powiedział Dr Jong-seok Park, Prezes LG Electronics Mobile Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji LG wybierze wideoklipy użytkowników i opublikuje je na swoich billboardach na Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie. Dodatkowo, osoby, które wezmą udział w zabawie będą mogły wygrać jedno z urządzeń LG.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się