Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach – wakacyjna akcja Lecha Premium

Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku marka przygotowała konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami.
O autorze
1 min czytania 2018-07-24

W te wakacje Lech zachęca konsumentów do wspólnej zabawy hasłem „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach”. W ramach letnich działań promocyjnych, marka przygotowała szereg działań konsumenckich, których osią jest konkurs organizowany na stronie www.lech.pl. By wziąć udział w akcji, wystarczy kupić LECHA objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i spróbować swoich sił w muzycznym quizie. W każdym tygodniu konkursu osoby, które najlepiej poradzą sobie z pytaniami dotyczącymi muzyki i festiwali zdobędą koszulki zaprojektowane przez młodych designerów. Co tydzień w akcji do zdobycia jest aż 1500 koszulek z innym projektem stworzonym przez takich artystów jak Olka Osadzińska, Dawid Ryski, Zuza Sadlik, Liskula czy Miss Pank. Dodatkowo jedną z koszulek zaprojektował Jerzy Owsiak, a jej wzór jest związany z festiwalem Pol’And’Rock, który sponsoruje marka Lech. Łącznie, w ciągu 10 tygodni akcji, do zdobycia jest aż 15 000 wyjątkowych koszulek wyprodukowanych w Polsce.

Działania objęły także nośniki OOH. Za ich realizację odpowiada firma Synergic.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji promocyjnej marka przygotowała także limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do gry świateł pochodzących z festiwalowej sceny. Festiwalowa puszka dostępna będzie w sprzedaży do końca wakacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.lech.pl.