Zasil się naturą. Podlaskie stosowane w dowolnych dawkach zawsze służy Twojemu życiu i zdrowiu

Zasil się naturą. Podlaskie stosowane w dowolnych dawkach zawsze służy Twojemu życiu i zdrowiu
Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą.
O autorze
1 min czytania 2018-07-25

Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”. Tym razem główny akcent postawiony jest na człowieka. W mediach społecznościowych prezentowane są walory regionu przez pryzmat wyzwań współczesnego życia, a podlaskie jako przestrzeń, gdzie nieskażona przyroda i zanurzona w niej kultura pozwalają naturalnie „zasilić się” i odzyskać utraconą równowagę. 

– Coraz częstszą potrzebą mieszkańców dużych miast staje się niezakłócony spokój, czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą. Dla tych, którzy odwiedzili już egzotyczne kraje, tętniące życiem europejskie stolice, „widzieli już wszystko” – a wcale nie czują się bardzo wypoczęci – Podlaskie ma wiele do zaoferowania. Jego przewagą jest też dostępność. Już 2 godziny od centrum Warszawy mamy wiekowe puszcze, parki narodowe, rozlewiska rzek. Weekendowe czy kilkudniowe wypady w takie rejony – o każdej porze roku – to okazja by zwolnić, zafundować sobie cyfrowy detoks, dać odpocząć wszystkim zmysłom. Do tego staramy się zachęcać w naszej komunikacji – mówi Michał Podbielski, prezes zarządu Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Na fanpage’u Podlaskie Travel na Facebooku pięknym zdjęciom podlaskiej przyrody towarzyszą napisy kojarzące się z reklamami suplementów diety czy lekami: „Podlaskie 120/80. Przed użyciem nie musisz konsultować się z lekarzem ani farmaceutą, gdyż podlaskie stosowane w dowolnych dawkach zawsze służy Twojemu życiu i zdrowiu”, „Podlaskie. Przywraca prawidłowe ciśnienie – naturalnie” czy „Podlaskie. Stosuj regularnie”.

„Ty. Puls. Podlaskie. W harmonii. 120/80″

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Jedyna taka sieć. Bezprzewodowa. Bez limitu danych. Dla każdego. Wystarczy, że zapamiętasz do niej hasło”

„Podlaskie. Jesteś częścią natury. Wracaj często do domu”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na stronie Podlaskie Travel na LinkedInie możemy spotkać parafrazy korpomowy i języka technicznego:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za całość komunikacji w mediach społecznościowych (FB, Instagram, LinkedIn) odpowiada agencja White Bits.

PS #VisitPoland: Polska oczami youtuberów

Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z całego świata, by w ramach akcji #VisitPoland promowali nasz kraj.

PS2 Schronisko w Korabiewicach: Pies zawsze pomaga

W radiowym bloku reklamowym dominują reklamy leków. Każdy z trzech spotów radiowych zachęcających do adopcji psów ze schroniska w Korabiewicach naśladuje inny styl reklamy medycznej. Jest tu testimonial zadowolonego pacjenta, krótki dialog oraz reklama oparta o efekty dźwiękowe, czyli wszystko to, co słyszymy w każdej przerwie reklamowej. Dodatkowo, aktorzy, którzy użyczyli swoich głosów w kampanii, często sami występują w reklamach leków.