Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grand Law Blog 2013 – wyniki konkursu na najlepszy blog prawniczy

Tytuł Grand Law Blog 2013 zdobył blog „Przesył Energii” prowadzony przez Piotra Zamrocha, a w plebiscycie czytelników zwyciężył Mikołaj Lech z prowadzonym przez siebie blogiem „Prawna Ochrona Znaków Towarowych”.
O autorze
1 min czytania 2013-07-22

PolskiPrawnik.pl – portal o branży prawniczej i ludziach, którzy ją tworzą – przeprowadził konkurs na najlepiej prowadzone blogi o tematyce prawnej. Po raz pierwszy w Polsce zostały wyłonione blogi najciekawsze i najbardziej poczytne.

W sieci są już setki blogów o tematyce prawnej. Prowadzą je adwokaci, radcowie prawni, inni prawnicy, studenci prawa, a także kancelarie. Redakcja portalu Polski Prawnik, chcąc wyłonić te najlepsze zorganizowała otwarty konkurs o tytuł Grand Law Blog 2013 na najlepszy blog prawniczy i plebiscyt na najpopularniejszy blog o tej tematyce.

Kapituła konkursu wyłoniła najlepsze blogi prawnicze, natomiast czytelnicy PolskiPrawnik.pl, w ramach plebiscytu, wybrali te najczęściej przez nich czytane.

Tytuł Grand Law Blog 2013 został przyznany dla bloga „Przesył Energii” prowadzonego przez Piotra Zamrocha. Zaś, za najpopularniejszy czytelnicy uznali blog „Prawna Ochrona Znaków Towarowych” autorstwa Mikołaja Lecha. Wyróżnienia w konkursie zdobyły blogi: „Temida Jest Kobietą”, którego autorką jest Katarzyna Przyborowska oraz „Korporacyjnie.pl”, redagowany przez czwórkę prawników.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skład kapituły oceniającej weszło czteroosobowe jury w składzie: Ryszard Sowiński – doradca kancelarii prawniczych, Szymon Kwiatkowski – specjalista od e-marketingu prawniczego, Krzysztof Urbanowicz – wydawca portalu Polski Prawnik oraz Ireneusz Walencik – redaktor portalu.

Warunkiem udziału bloga w konkursie było zgłoszenie go przez autora. Jury oceniało zawartość merytoryczną (treść), wygląd (grafikę) oraz walory komunikacyjne blogów. Brało pod uwagę m.in. częstotliwość wpisów, ilość komentarzy, dostosowanie języka do adresata, wykorzystanie materiałów multimedialnych. Każdy członek jury mógł przyznać do 5 punktów za każde kryterium, w sumie do 15 punktów. Maksymalnie było do zdobycia 60 pkt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Widać, że autorzy blogów bardzo mocno angażują się w ich prowadzenie, widać w tym pasję, nie tylko cel biznesowy i obowiązek marketingowy. I dlatego są wspaniałe efekty – powiedział Redaktor Naczelny Polskiego Prawnika, Ireneusz Walencik.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do konkursu na najlepszy blog wpłynęło 31 zgłoszeń. W plebiscycie czytelnicy zgłosili i ocenili 48 blogów.