Jacek Jankowski (Mobile Wings): działam na wielu polach

Jacek Jankowski (Mobile Wings): działam na wielu polach
Z naszą Marketingową 11 zmierzył się tym razem Jacek Jankowski, weteran polskiej sceny gier reklamowych oraz działań w social media, od lipca tego roku Dyrektor Marketingu w Mobile Wings.
O autorze
1 min czytania 2012-07-30

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

efekty: zgodne z założeniami, policzalne, mające realny wpływ na aktywność biznesową klienta.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

każda kolejna, działam na tak wielu polach, że trudno jest wybrać jedną rzecz.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

zarządzanie ludźmi, szczególnie w epoce pokolenia Y.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

edukacja rynku reklamowego odnośnie wykorzystania gier w marketingu, którą uprawiam od 2006 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

nie tyle kampania co Rovio i ich produkt, Angry Birds – które pokazują jak determinacją, uczeniem się na własnych realizacjach można dojść do sukcesu niekoniecznie za pierwszym razem.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

przejście i połączenie społeczności z mobile marketingiem – social mobile media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

gwarancje skutecznych działań opartych na marketingu wirusowym – tego się nie da przewidzieć.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

wzajemne zrozumienie potrzeb i możliwości oraz po prostu komunikacja. 

9. Swoje inspiracje czerpię z…

z codziennego życia, rozmów z inspirującymi ludźmi, czasu spędzonego z dziećmi.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

wykorzystałbym znane mi już kanały dystrybucji produktów na rynkach azjatyckich.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

to uwielbiam i robię to całe życie, można powiedzieć, że od czasów podstawówki.