SentiOne: Branża kosmetyczna w sieci [raport]

SentiOne opracowało niezwykle rozbudowany raport na temat branży kosmetycznej w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii Face Care (czyli produktów do pielęgnacji twarzy). Analizie poddano publiczne wypowiedzi internautów, pochodzące z kilku regionów europejskich.
O autorze
1 min czytania 2018-09-10

Jeszcze kilka lat temu, komunikacja i powstałe produkty kosmetyczne dedykowane pielęgnacji twarzy, koncentrowały się głównie na dojrzałych konsumentach. Dziś marki łakomie sięgają po coraz młodszą grupę docelową, a oferta produktowa rozrasta się, idąc w parze z różnymi formami dotarcia do grup docelowych. Na rynku pojawiają się nowe specyfiki, a konsumenci poszukują często bardzo konkretnych składów, zastosowań i innowacyjnych artykułów. Co istotne i dostrzegalne na pierwszy rzut oka, gorące dyskusje na temat branży kosmetycznej toczą się w internecie. Co więcej, dzieje się to poza kanałami własnymi marek.


Źródła dyskusji o kosmetykach w sieci (Polska) | Zobacz grafikę w większym rozmiarze

O czym rozmawiają użytkownicy sieci? Obserwacja forów, blogów oraz innych kanałów komunikacji online niesie ze sobą szereg korzyści. Monitoring internetu to najprostszy sposób, aby dowiedzieć się, co skłania internautów do zakupu, jakie są rynkowe trendy, czego poszukują i co krytykują użytkownicy sieci, które marki chwalą czy które kampanie wzbudziły najwięcej emocji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Branża kosmetyczna, w tym kategoria kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy, rozwija się niezwykle dynamicznie. Wyzwanie usystematyzowania informacji na jej temat podjęli się analitycy SentiOne, którzy dokonali analizy jakościowej oraz ilościowej rynku kosmetycznego. Na podstawie 2 475 182 internetowych wzmianek opublikowanych w sieci w pierwszym kwartale 2018 roku, poczynili liczne obserwacje, którymi dzielą się za pośrednictwem opracowania „Branża kosmetyczna w sieci”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


Zobacz grafikę w większym rozmiarze

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czego można dowiedzieć się z raportu: które marki cieszą się największą popularnością w Europie? Dlaczego internauci najczęściej komentowali maski na twarz, które to stały się jednym z najpopularniejszych trendów ostatnich miesięcy? Na co klienci zwracali szczególną uwagę? Które kanały komunikacji są najatrakcyjniejsze z perspektywy producentów? Jakie kampanie cieszyły się najlepszymi opiniami?

Raport do bezpłatnego pobrania pod adresem sentione.com/pl/zasoby/raporty/uroda.