Agencja będzie odpowiedzialna za spore zmiany na marce: wypracowanie nowej big idei na najbliższe lata oraz kampanii ATL, a także za prowadzenie procesu związanego z redesignem oraz wprowadzaniem innowacji.
Agencja Przestrzeń powstała w 2018 roku z połączenia doświadczenia agencyjnego i marketingowego, a jej założeniem jest szerszy i bardziej kompleksowy zakres pracy niż w klasycznej agencji komunikacyjnej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nałęczowianka to obecnie druga woda mineralna na rynku. Obecnie – jak podkreśla agencja i klient.