Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Filip Szperl nowym dyrektorem kreatywnym w K2

K2 zintegrowała agencyjny dział kreacji z zespołem kreatywnym K2 Media i wyłoniła nowego dyrektora kreatywnego, którym został Filip Szperl. Agencja i K2 Media połączyły także swoje kompetencje socialowe.
O autorze
1 min czytania 2018-09-25

Agencja K2 i K2 Media zintegrowały swoje kompetencje w obszarze kreacji i social mediów. Na czele kreacji stanął Filip Szperl, który został dyrektorem kreatywnym K2. Miłosz Jacyna zaś został dyrektorem zespołu ds. social mediów. Dotychczas kompetencje kreatywne i socialowe były rozwijane w obu spółkach. Skonsolidowanie ich pod jednym dachem jest związane z nowym pozycjonowaniem obu firm.

Miłosz Jacyna z branżą związany jest od ponad 7 lat. Swoje pierwsze kroki jako specjalista ds. mediów społecznościowych stawiał w BRASIL Warsaw. Następnie rozwijał dział social mediów w K2 Media, nad którym finalnie objął kierownictwo. Przez ostatnie 3 lata z sukcesem prowadził takich klientów jak: SEPHORA, H&M, MediaMarkt, Desperados, czy COSTA COFFEE.

Filip Szperl swoje ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując zarówno w dużych, międzynarodowych agencjach (Leo Burnett, DDB), jak i w małych butikach kreatywnych (Good). W ciągu kilkunastu lat tworzył kreacje dla kilkudziesięciu klientów m.in.: Orange, PZU, Philip Morris, Pekao S.A., Grupa Żywiec (Desperados, Heineken), Nutricia. Dodatkowo związany jest z Fundacją Razem Pamoja, która działa na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych i rozwojowych pomiędzy krajami światowego południa i północy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj