Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Adam Samsel strategy directorem w K2

K2 po zintegrowaniu działów kreacji oraz social mediów wzmacnia agencyjny dział strategii. Na jego czele staje Adam Samsel.
O autorze
0 min czytania 2018-10-02

Samsel, jako strategy director, zarządza kilkuosobowym zespołem specjalistów, który dostarcza klientom agencji szeroki zakres usług: od wprowadzania nowych i rozwijania istniejących marek, przez konsulting, po opracowywanie strategii komunikacyjnych i mediowych.

Adam Samsel w marketingu, komunikacji i mediach obecny jest od 15 lat. Od 2006 roku związany był z agencjami reklamowymi: G7, Young&Rubicam, PZL, Leo Burnett. Tworzył strategie komunikacji dla kilkudziesięciu marek, m.in.: Procter&Gamble, Samsung, T-Mobile, Heyah, PZU, Citibank, Tesco, Chevrolet, Danone, Kompania Piwowarska (Żubr, Dębowe). Realizował takie kampanie jak: „Eksperci” (Tesco), „Mały Głód” (Danio), „Pleciemy”, „LuźneGadki”, „Jak minął dzień” (Heyah) oraz „Zostań Legendą” i „Pięknie Proste” (Samsung).