Samsel, jako strategy director, zarządza kilkuosobowym zespołem specjalistów, który dostarcza klientom agencji szeroki zakres usług: od wprowadzania nowych i rozwijania istniejących marek, przez konsulting, po opracowywanie strategii komunikacyjnych i mediowych.
Adam Samsel w marketingu, komunikacji i mediach obecny jest od 15 lat. Od 2006 roku związany był z agencjami reklamowymi: G7, Young&Rubicam, PZL, Leo Burnett. Tworzył strategie komunikacji dla kilkudziesięciu marek, m.in.: Procter&Gamble, Samsung, T-Mobile, Heyah, PZU, Citibank, Tesco, Chevrolet, Danone, Kompania Piwowarska (Żubr, Dębowe). Realizował takie kampanie jak: „Eksperci” (Tesco), „Mały Głód” (Danio), „Pleciemy”, „LuźneGadki”, „Jak minął dzień” (Heyah) oraz „Zostań Legendą” i „Pięknie Proste” (Samsung).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024