Buzz Media dla marki Jeliton

Buzz Media nawiązało współpracę z firmą farmaceutyczną Kato Labs Sp. z o. o. Agencja zajmie się kompleksową obsługą w internecie preparatu wspomagającego oczyszczanie organizmu - Jeliton.
O autorze
1 min czytania 2013-07-29

Pierwszym elementem współpracy było stworzenie nowej strony www, która już jest dostępna pod adresem jeliton.pl. Buzz Media będzie również odpowiadało za działania związane z pozycjonowaniem (SEM, SEO). Ponadto agencja w ramach współpracy z Kato Labs Sp. z o. o. stworzy na YouTube dedykowany kanał marki i przeprowadzi kampanię typu pre-roll, która będzie skierowana do kobiet. Ostatnimi elementami współpracy będą działania związane z liderami opinii, blogerami, a także ePR. Na ściśle dopasowanych do grupy docelowej serwisach kobiecych pojawią się artykuły sponsorowane poruszające zagadnienia związane z perystaltyką jelit.

– To jest pierwsza, tak intensywna kampania marki Jeliton w Internecie. Dotychczas prowadząc działania ogólnopolskie korzystaliśmy z telewizji. Tym razem chcąc jednocześnie odmłodzić wizerunek marki Jeliton postanowiliśmy naszą komunikację oprzeć na mediach elektronicznych. Agencja Buzz Media zaproponowała kompleksowe podejście, stąd też postanowiliśmy nawiązać z nimi współpracę – argumentuje swoją decyzję Zarząd Spółki Kato Labs.

– Wyzwaniem przed jakim stanęliśmy projektując kampanię dla marki Jeliton, było ciekawe opowiedzenie o problemach związanych z metabolizmem. Chcieliśmy zachować prostotę przekazu, ale jednocześnie dotrzeć do młodszej grupy konsumentów i ich zainteresować tym suplementem diety. Współpraca z Kato Labs potwierdza, że Buzz Media już nie jest tylko agencją od mediów społecznościowych, a agencją interaktywną, która może obsługiwać kompleksowo klientów w kanale digital – dodaje Piotr Wójcicki, Business Development Manager agencji Buzz Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj