Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Oto Grant: jedyny człowiek zdolny do przetrwania w branży kreatywnej

Oto Grant: jedyny człowiek zdolny do przetrwania w branży kreatywnej
Melbourne Advertising and Design Club stworzył „idealnego” człowieka do pracy w branży kreatywnej. Grant ma m.in. przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami oraz dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu.
O autorze
1 min czytania 2018-10-17

Praca w reklamie bywa ciężka. Ciągłe spotkania z klientami, wymyślanie coraz to nowszych i ciekawszych kreacji…nie każdy stworzony jest do pracy w branży kreatywnej. Melbourne Advertising and Design Club (MADC) przygotował spot, w którym zaprezentowano człowieka o imieniu Grant, który jako jedyny jest w stanie przetrwać w tej branży.

„Idealny” człowiek ma przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami, dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu, pomniejszony pęcherz, by nie musieć odchodzić od biurka, no i oczywiście Grant jest biały.

Spot jest parodią kampanii z 2017 roku zatytułowanej „Meet Graham”, w której zaprezentowano jedynego człowieka, który mógłby przeżyć wypadek samochodowy. MADC w satyryczny sposób zwraca uwagę na wiele wad branży kreatywnej, jednocześnie trochę się z niej naśmiewając.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pozostając w temacie parodii, z okazji 60 urodzin brytyjski komik sir Lenny Henry sparodiował piosenkę „This is America” i w żartobliwy sposób opowiada o stopniowej śmierci telewizji w erze filmów na żądanie.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z kolei w kampanii TOK FM „Kimkolwiek jesteś” sparodiowano prezydenta Andrzeja Dudę

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się