Flis, Makarony Polskie i Seko laureatami 8. edycji kampanii Autodiagnostyk marki Carrefour

Carrefour Polska ogłosił najlepsze projekty 8. edycji kampanii Autodiagnostyk dla dostawców marki własnej. Laureatów konkursu, który w tym roku przebiegał pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców w zakresie innowacyjności”, ogłoszono 25 października br., podczas Spotkania Dostawców Marki Własnej.
O autorze
2 min czytania 2018-10-26

Najlepszym projektem 8. edycji kampanii został „Eko wykorzystanie, to dobre rozwiązanie” firmy Flis. Projekt ten ukierunkowany jest na wykorzystanie plastikowych odpadów opakowaniowych. Flis, w porozumieniu z partnerem opracował koncepcję wytwarzania kraty drogowo-trawnikowej do szybkiego utwardzania terenu. Stanowi ona alternatywę dla kostek brukowych, czy asfaltu i może być obsiewana roślinnością lub wypełniana dekoracyjnym kruszywem. Zwycięzca otrzyma miesięczną kampanię promocyjną swoich produktów w sklepach sieci Carrefour.

Jury przyznało też dwa wyróżnienia dla projektów mających na celu zdrowe odżywianie. Firmę Makarony Polskie doceniono za linię makaronów o zróżnicowanym składzie zapewniającym dietetyczne odżywianie, sprzedawanych w małych, 100-gramowych porcjach. Z kolei firma Seko zyskała przychylność jurorów za gamę produktów „Zdrowo i wygodnie” opartą na surowcach rybnych. Firma wypracowała nową linię produktów z myślą o konsumentach, którzy nie mają czasu na przygotowanie posiłków, a chcą się zdrowo odżywiać.

– Dostawcy marki własnej Carrefour w tegorocznej kampanii przedstawili wiele ciekawych, innowacyjnych projektów, które nie tylko wpisują się w założenia polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie realizowanej przez naszą firmę, ale też odpowiadają na trendy społeczne – mówi Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska. – Projekt firmy Flis, który w tym roku zwyciężył, to doskonały przykład odpowiedzialnego gospodarowania plastikiem. Nasz partner, dzięki innowacyjnemu podejściu, nie tylko ograniczania odpady plastikowe, ale i proponuje ich ciekawe wykorzystanie – dodaje Barbara Kowalska.

Kampania Autodiagnostyk, opracowana przez Carrefour, ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. Każda odsłona kampanii skupia się na jednym ze wskazanych przez Carrefour obszarów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać w konkursie swoje innowacyjne rozwiązania CSR w łańcuchach dostaw oraz innowacje w procesie produkcyjnym i produktach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dostawcy biorący udział w kampanii, prezentowali realizowane przez siebie projekty w ramach jednej z trzech kategorii: Produkt, Proces produkcyjny, Łańcuch dostaw. Spośród nadesłanych propozycji, które przeszły weryfikację zewnętrznych audytorów, najlepsze 9 przeszło do ostatniego etapu – oceny jury, w którym zasiedli niezależni eksperci i przedstawiciele Carrefour odpowiedzialni za CSR. Audytorzy oraz jury, przy ocenie projektów, brali pod uwagę kryteria takie jak: wprowadzenie przyszłościowego zarządzania, odpowiedzialne pozyskiwanie surowców, ograniczanie produkcji odpadów, kierowanie klientów w stronę zrównoważonej konsumpcji, ochrona zdrowia, rozwijanie technologii i ułatwianie dostępu do niej.

Wyróżnienia dla najlepszych projektów, wręczono w trakcie dorocznego Spotkania Dostawców Marki Własnej. Podczas wydarzenia partnerzy Carrefour mieli też okazję dyskutować o trendach w branży, nowych kierunkach w certyfikacji żywności. Przedstawiciele firmy przybliżyli też dostawcom założenia strategii transformacji żywieniowej oraz kampanii Act For Food, których celem jest realizacja konkretnych działań, aby zachęcić klientów do lepszego jedzenia i lepszego życia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się