Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nie ma kobiet na banknotach? Wybierz projekt karty płatniczej z Bankiem BGŻ BNP Paribas

Już niedługo na kartach płatniczych Banku BGŻ BNP Paribas pojawią się kobiety. Do 22 listopada na stronie www.nazmiany.pl trwa głosowanie na najciekawszy projekt.
O autorze
1 min czytania 2018-11-10

– Kiedy we wrześniu ruszała nasza kampania „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” zapowiadaliśmy, że wkrótce na kartach płatniczych Banku BGŻ BNP Paribas pojawi się wizerunek kobiety lub element symbolizujący jej rolę i odpowiedzialność, jaką pełni w społeczeństwie. Teraz realizujemy naszą obietnicę i idziemy nawet o krok dalej. Dajemy wybór i zachęcamy wszystkich do głosowania na najciekawszy projekt. Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych wyborów. Zwycięska koncepcja znajdzie się już wkrótce wśród wzorów kart płatniczych dostępnych w naszym Banku. Nie wykluczamy, że może być to więcej niż jedna karta – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Autorami przygotowanych projektów są: malarka, ilustratorka i animatorka kulturalna – Marta Frej, znana pod pseudonimem Endo – Agata Nowicka, a także ilustratorzy Olga Korban i Jan Kallwejt. Wszyscy przygotowali propozycje charakterystyczne dla swojej twórczości. Aby oddać głos na najciekawszy projekt jednego z artystów wystarczy wejść na stronę www.nazmiany.pl i kliknąć napis „Podoba mi się” przy wybranej propozycji.

Celem prowadzonej przez Bank kampanii „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy” jest wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirowanie do zmian w codziennym życiu. Bank wspiera inicjatywy, których celem jest m.in. pomoc przedsiębiorczym kobietom w rozwijaniu ich karier, czy zwiększanie motywacji zawodowej. W ramach współpracy z Fundacją Sukces Pisany Szminką, Bank BGŻ BNP Paribas jest również partnerem konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Start-up Roku, a także partnerem strategicznym plebiscytu „Wysokich Obcasów” na Polkę Stulecia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Google nawiązał współpracę z Rosie Rios, 43. Skarbnikiem Stanów Zjednoczonych, by za pomocą aplikacji Notable Women z wykorzystaniem Augmented Reality, wpływowe i godne uwagi kobiety znalazły się na amerykańskich banknotach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kobiety stały często w cieniu mężczyzn, a ich działania i sukcesy nie zostały wymienione. Marka Stabilo Boss w kampanii „Highlight the Remarkable” zwraca uwagę na niezwykłe kobiety i ich historie.

PS3

W związku z premierą nowego serialu „Chilling Adventures of Sabrina” w Polsce, Neftlix przygotował kampanię promocyjną „Poczet polskich Wiedźm”, w której pokazano odważne i świadome swojej wartości Polki.